I mi konja za trku imamo. Iako se po aktuelnostima potvrdjuje da smo samima sebi najveći neprijatelji. Neki od nas poštuju standarde i uspešni su u svojoj branši.
U okviru tradicionalne akcije 'Najbolje iz Srbije 2012', sinoć su po deveti put dodeljena priznanja za
najbolje brendove na domaćem tržištu.
Nagrade su dodeljene u 20 kategorija korporativnih, robnih i uslužnih brendova na tržištu Srbije,
a za najbolji lični brend u funkciji promocije Srbije izabran je najbolji teniser sveta Novak Ðoković.
Pomoćnik ministra trgovine Ljiljana Stanković tom prilikom je istakla da je cilj akcije promovisanje
najboljih brendova na našem tržištu, što je veoma važno, jer su jaki brendovi otporni na krizu i
pokazuju stabilnot poslovanja.
Sa jakim brendovima može da se obezbedi opstanak u tržišnoj utakmici i ulaganje u brendove
je ulaganje u budućnost preduzeća, istakla je Stanković.
Predsednik Privredne komore Srbije Miloš Bugarin je ukazao da je izbor najboljih brendova u akciji
koja se održava gotovo čitavu deceniju, nailazi na veliki odziv kompanija, ali i potrošača, kod kojih
se razvija osećaj poverenja i sigurnosti u proizvode i usluge domaćeg porekla.
Prema njegovim rečima, brend je na tržištu važan alat za kreiranje konkurentske pozicije kompanije,
a akcija 'Najbolje iz Srbije' usmerena je na jačanje imidža domaćih brendova konkurencije i tržišnog
načina razmišljanja.
U kategoriji korporativni brend nagrađeno je 10 kompanija: Bambi-Banat, Nektar, Dahlia, Mona,
NIS, SIMPO, Dis, Slobodna zona Pirot, Lasta, FIAT Automobili Srbija.
Najbolji robni i uslužnu brenodvi su Iskon - Suncokretovo ulje, Jelen pivo, Maxipol, Ekstrim intimo
(Extreme intimo), Nutriko koncentrati, Somersbi (Somersby), Premia, Luna, Best sladoled.
Nagrada Top korner obuhvata proizvode koji će tokom 2013. godine biti izloženi u maloprodajnim
objektima vodećih trgovinskih lanaca u Srbiji, pod oznakom „Najbolje iz Srbije 2012'.
To su: Iskon suncokretovo ulje, Eurokrem (Eurocrem), Noblice, Bakina tajna, Aleva paprika, Carnex
Jetrena pašteta, Začin C Foods, Tonus hleb, Vital stoni margarin, Jelen pivo, Knjaz Miloš, Lajf Nektar.
Generalni direktor Privrednog pregleda, ekonomdskog časopisa koji ovog meesac obeležava 90 gfodina
od osnivanja, Dušan Jugović rekao je da je za devet godina, krioz akcioju :Najbolje iz Srbije:, prošlo 1.500
kompanija, a 200 je nagrađeno.
Ove godine učestvovalo je 120 kompanija, a nagrađeno je 20, dodao je on.
Ovogodišnja akcija izbora 'Najbolje iz Srbije' počela je u decembru 2012. godine. Tokom januara i februara
2013. sprovedena je procedura ocenjivanja, definisana metodologijom akcije - na osnovu tržišno - finansijskih
kriterijuma, ocene potrošača, poslovnih partnera, stručne javnosti i ocenama stručnog žirija.
Akciju 'Najbolje iz Srbije' već devet godina za redom organizuju PKS, Ministarstvo trgovine, i dnevni ekonomski
list 'Privredni pregled'. Dodela priznanja organizovana je u Klubu poslanika.
Izvor: Agropartner.rs
Нема коментара:
Постави коментар